Χειροποίητα Προϊόντα
Όλα τα προϊόντα με την ετικέτα «Χειροποίητο» δημιουργούνται κατόπιν παραγγελίας ειδικά για εσάς, βάση των επιλογών και διαστάσεων που μας παρέχετε. Ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να παρέχουμε τη δυνατότητα επιστροφής για προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για εσάς, εκτός κι αν προκύπτει κάποιο ελλάτωμα δικής μας ευθύνης.
Χρησιμοποιούμε αποκλειστικά και μόνο υψηλής ποιότητας υφάσματα και υλικά, για να εξασφαλίσουμε ότι θα παραλάβετε ένα άριστο προϊόν που θα λατρέψετε! Ελέγχουμε σχολαστικά όλα τα προϊόντα μας προτού τα αποστείλουμε, ώστε να εξασφαλίσουμε ότι δεν υπάρχουν ατέλειες.
Κατόπιν αίτησης σας, μπορούμε να σας στείλουμε φωτογραφίες και βίντεο από το χειροποίητο προϊόν σας, προτού το αποστείλουμε.
Χειροποίητος Ρουχισμός
Για όλα τα χειροποίητα προϊόντα ρουχισμού (νυφικά φορέματα, καλτσοδέτες) θα χρειαστούμε τις ακριβής διαστάσεις σας βάση των οδηγών μέτρησης που παρέχουμε. Ο ρουχισμός σας θα ραφτεί βάση των διαστάσεων που θα μας παρέχετε.
Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη σε περίπτωση που οι διαστάσεις αλλάξουν αφότου ξεκινήσουμε να ράβουμε το ρουχισμό σας.
Νυφικά Φορέματα
Ιδιαίτερα για τα νυφικά φορέματα, θα σας ζητήσουμε 2 φορές τα μέτρα σας, για να σιγουρευτούμε ότι θα κάθετε τέλεια πάνω στο σώμα σας:
- Μια φορά όταν θα καταχωρήσετε την παραγγελία σας, ώστε να εξασφαλίσουμε τα απαραίτητα υφάσματα αποκλειστικά για εσάς.
- Μια ακόμη φορά μερικές εβδομές προτού σας αποστείλουμε το φόρεμα, ώστε να εξασφαλίσουμε ότι δεν υπάρχουν αλλαγές στις διαστάσεις ή εάν υπάρχουν, να κάνουμε τις απαραίτητες τροποποιήσεις.
Μαζί με τις διαστάσεις, θα σας ζητήσουμε και 1 φωτογραφία ώστε να λάβουμε υπόψιν και το σωματότυπο σας.
Μη-Χειροποίητα Προϊόντα
15.1 Νόμιμο Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Αν συναλλάσσεστε ως καταναλωτής, μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση (εξαιρουμένων των περιπτώσεων όπου πρόκειται για κάποιο από τα προϊόντα του όρου 15.3 κατωτέρω, όπου το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν παρέχεται) εντός 14 ημερολογιακών ημερών αναιτιολόγητα.
Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων, ή στην περίπτωση παραγγελίας με περισσότερα προϊόντα μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο του τελευταίου προϊόντος.
Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε είτε να ενημερώσετε την Εταιρεία ταχυδρομικώς στη διεύθυνση που αναφέρεται στον όρο 2, είτε γράφοντας μέσα από το κανάλι ζωντανής συνομιλίας (live chat), για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από αυτήν τη Σύμβαση με ρητό τρόπο (π.χ. αποστέλλοντας ταχυδρομικώς μια επιστολή). Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την φόρμα υπαναχώρησης που εμφανίζεται στο Παράρτημα που επισυνάπτεται παρακάτω, χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικό.
Για να υπαναχωρήσετε εμπρόθεσμα, αρκεί να στείλετε την επικοινωνία σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.
Αποτελέσματα Υπαναχώρησης
Αν υπαναχωρήσετε από αυτή τη Σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση, όλες τις πληρωμές που έχουμε λάβει από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εκτός από τυχόν πρόσθετα έξοδα παράδοσης στον αρχικό τόπο παράδοσης που προκύπτουν στην περίπτωση που έχετε τυχόν επιλέξει άλλη μέθοδο παράδοσης από την βασική και λιγότερο ακριβή μέθοδο που σας προσφέρουμε εμείς). Η επιστροφή θα γίνει με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα επιβαρυνθείτε με έξοδα για την επιστροφή αυτήν. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω είτε μέχρι να λάβουμε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε επιστρέψει τα προϊόντα, όποιο από τα δύο επισυμβεί πρώτο.
Μπορείτε να επιστρέψετε και να παραδώσετε τα προϊόντα χέρι με χέρι στην διεύθυνση μας, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας ενημερώσατε για την υπαναχώρησή σας από τη Σύμβαση αυτή. Θεωρείται ότι το έχετε πράξει αυτό εμπρόθεσμα αν έχετε δώσει προς αποστολή τα προϊόντα πριν παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερών.
Θα επιβαρύνεστε με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των προϊόντων, εκτός μόνο από την περίπτωση που τα παραδώσετε χέρι με χέρι στην διεύθυνση μας. Ευθύνεστε για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους.
15.2 Συμβατικό Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Επιπροσθέτως του νόμιμου δικαιώματος υπαναχώρησης που παρέχεται στον καταναλωτή, όπως αυτό αναφέρεται στον όρο 15.1 ανωτέρω, σας χορηγούμε περίοδο 30 ημερών από την Επιβεβαίωση Αποστολής, για να επιστρέψετε τα προϊόντα (εξαιρουμένων των προϊόντων που αναφέρονται στον όρο 15.3 κατωτέρω, για τα οποία το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν παρέχεται). Σε περίπτωση που επιστρέφετε τα προϊόντα εμπρόθεσμα εντός της περιόδου συμβατικής υπαναχώρησης, αλλά εκπρόθεσμα ως προς την περίοδο νόμιμης υπαναχώρησης, θα σας επιστραφεί μόνο η αξία των επιστρεφομένων προϊόντων. Τα άμεσα έξοδα που προκύπτουν εξαιτίας της επιστροφής των εν λόγω προϊόντων θα βαρύνουν εσάς, εφόσον δεν έχετε χρησιμοποιήσει καμία από τις μεθόδους δωρεάν επιστροφής που περιγράφονται στον όρο 15.3 κατωτέρω.
Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με τον όρο 15.1 ανωτέρω, παρόλα αυτά αν μας ενημερώσετε για την υπαναχώρηση μετά την λήξη της προθεσμίας για τη νόμιμη υπαναχώρηση, θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να έχετε υπόψιν σας ότι υποχρεούστε ακόμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 30 ημερών από την Επιβεβαίωση Αποστολής. Αν δεν επιστρέψετε τα προϊόντα σε μας εντός της προθεσμίας των 30 ημερών από την Επιβεβαίωση Αποστολής, τότε διατηρούμε το δικαίωμα να μην αποδεχθούμε τα προϊόντα και να σας τα επιστρέψουμε.
15.3 Κοινές Διατάξεις (και για τις δύο περιπτώσεις υπαναχώρησης)
Δεν μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση όταν το αντικείμενο αυτής είναι οποιοδήποτε από τα ακόλουθα προϊόντα:
- Προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του πελάτη (Χειροποίητα προϊόντα, Προϊόντα ραμμένα ή προσαρμοσμένα στις ανάγκες σας)
- Δείγματα (Υφάσματα, Χρωματικές Παλέτες κ.α.)
Το δικαίωμά σας να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση ισχύει μόνο για τα προϊόντα που επιστρέφονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε. Κανένα ποσό δεν θα σας επιστραφεί εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του, εάν το προϊόν δεν είναι στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε ή εάν έχει υποστεί ζημιά. Επομένως, πρέπει να φροντίσετε για τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων όσο είναι στην κατοχή σας. Παρακαλούμε επιστρέψτε τα προϊόντα χρησιμοποιώντας ή συμπεριλαμβάνοντας την αρχική τους συσκευασία, τις οδηγίες και κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν συνοδεύει τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να επιστρέψτε τα προϊόντα μαζί με την απόδειξη που παραλάβατε κατά την παράδοση του. Όταν παραλάβετε την παραγγελία, θα βρείτε μια περίληψη του πως μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Κατόπιν της υπαναχώρησης, τα αντίστοιχα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν ως ακολούθως: α) Επιστροφές στο κατάστημα μας. Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν στο κατάστημα μας. Στην περίπτωση αυτή πρέπει να μεταβείτε στο κατάστημα και να δώσετε μαζί με το προϊόν την απόδειξη, που παραλάβατε κατά την παράδοσή του, πλήρως συμπληρωμένη. β) Επιστροφές με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier)
Αν επιλέξετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της διαδικτυακής φόρμας επικοινωνίας μας για να κανονίσουμε για την παραλαβή του προϊόντος από την οικία σας. Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν στην ίδια συσκευασία που το παραλάβατε ακολουθώντας τις οδηγίες που περιγράφονται στην ενότητα «ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ» αυτής της ιστοσελίδας. Εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας. Θα μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή από τα στοιχεία της παραγγελίας. Στην περίπτωση που κάνατε την αγορά ως επισκέπτης, μπορείτε να αιτηθείτε επιστροφή μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (Courier) αποκτώντας πρόσβαση στον σύνδεσμο που εμφανίζεται σε οποιοδήποτε από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας έχουμε στείλει σχετικά με την παραγγελία σας. Καμία από τις παραπάνω επιλογές δεν συνεπάγεται επιπλέον κόστος για εσάς.
Αν επιλέξετε να μην χρησιμοποιήσετε καμία από τις διαθέσιμες μεθόδους δωρεάν επιστροφής, θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής. Παρακαλούμε να έχετε υπόψη ότι αν θέλετε να μας επιστρέψετε τα αγαθά με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, έχουμε το δικαίωμα να σας χρεώσουμε για τα άμεσα έξοδα με τα οποία τυχόν επιβαρυνθούμε για την παραλαβή των προϊόντων με τον τρόπο αυτόν.
Αφού εξετάσουμε λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας ενημερώσουμε εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Τα έξοδα αποστολής θα επιστρέφονται μόνο στην περίπτωση που ασκείτε το νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης (βλ. όρο 15.1) εντός της νόμιμης προθεσμίας και υπό την προϋπόθεση ότι επιστρέφονται και όλα τα αγαθά από τα οποία αποτελείται το δέμα. Η επιστροφή των χρημάτων θα καταβάλλεται το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας γνωστοποιήσατε την υπαναχώρηση. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή των χρημάτων είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω είτε μέχρι να λάβουμε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε επιστρέψει τα προϊόντα, όποιο από τα δύο επισυμβεί πρώτο. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται πάντα με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά σας.
Είστε υπεύθυνοι για τα έξοδα και τον κίνδυνο της επιστροφής των προϊόντων σε εμάς, όπως περιγράφεται ανωτέρω. Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του καναλιού ζωντανής συνομιλίας (live chat) ή δια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) Facebook και Instagram στους λογαριασμούς BRIDALMOMENTS.EU και @BRIDALMOMENTS.EU αντίστοιχα.
15.4 Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων
Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμμορφώνεται, κατά τη στιγμή της παράδοσής του, με τους όρους της Σύμβασης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας μέσω του καναλιού ζωντανής συνομιλίας (live chat) ή δια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) Facebook και Twitter στους λογαριασμούς BRIDALMOMENTS.EU και @BRIDALMOMENTS.EU αντίστοιχα, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του και θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες.
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν στο κατάστημα μας ή να το παραδώσετε στην εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) που θα στείλουμε εμείς σπίτι σας. Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν μαζί με την απόδειξη, που παραλάβατε κατά την παράδοση του προϊόντος.
Θα εξετάσουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση (αν υφίσταται τέτοια περίπτωση). Η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα σας επιβεβαιώσαμε μέσω e-mail ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.
Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και όποιων άλλων εύλογων εξόδων με τα οποία επιβαρυνθήκατε για την επιστροφή του προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά.
Τα νόμιμα δικαιώματά σας σύμφωνα με την ισχύουσα εκάστοτε νομοθεσία δεν θίγονται.
Έχετε Απορίες;
Για τυχόν απορίες, ερωτήσεις ή διευκρινήσεις, παρακαλούμε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@bridalmoments.eu